NaslovnaVijestiObavijest o provedenom inspekcijskom nadzoru na porečkoj zelenoj tržnici

Obavijest o provedenom inspekcijskom nadzoru na porečkoj zelenoj tržnici

Na porečkoj ljetnoj tržnici u utorak 09. rujna proveden je postupak nadzora Carinske uprave nad korisnicima prodajnih mjesta koja je privremeno zabranila rad trenutačnim korisnicima tog prostora. U ovome trenutku nemamo saznanja o krajnjem ishodu provedenog nadzora.

Usluga Poreč d.o.o. raspisala je natječaj za zakup prostora na ljetnoj tržnici  po minimalnoj početnoj cijeni od 13.000,00kn godišnje za prodajno mjesto. Cijena godišnje pretplate prodajnog stola na gradskoj tržnici iznosi 5.060,00 kn. Prilikom utvrđivanja navedene početne natječajne cijene uzete su  u obzir veličina prodajnog mjesta koja je dvostruko veća od prodajnog stola na gradskoj tržnici i mogućnost povećanja prihoda zbog rada i u popodnevnim satima ( u odnosu na radno vrijeme korisnika gradske tržnice koje je od 06:00 do 13:00 sati).

Namjera Usluge Poreč je još od 2013. godine ukidanje tog dijela prodajnog prostora iz estetskih razloga i radi povećanja prihoda djelatnosti parkirališta, ali na molbu  današnjih korisnika izašlo im se u susret te omogućilo nastavak poslovanja i u 2014. godini. U tom smislu  sklopljen je Ugovor o dodjeli javne površine na dijelu  Velikog gradskog parkirališta u Poreču-Parenzo sa namjerom „prodaja s klupa“ za 2014. godinu. Isti Ugovor  obvezuje korisnike na ishodovanje zakonom propisanih uvjeta za djelatnosti kojima se bave.

Do jučerašnjeg dana  djelatnici Usluge Poreč nisu imali saznanja o poteškoćama pri ishodovanju minimalnih tehničkih uvjeta za obavljanje djelatnosti  od strane korisnika ljetne tržnice.

Usluga Poreč d.o.o. će  u daljnjem postupku činiti sve kako bi korisnici u što bržem roku mogli nastaviti sa svakodnevnim radom.

Uprava Društva

Dokumenti