Logo
Usluga
Djelatnosti
Novosti
Karijere
Icon
Icon
Acessibility icon
Alati pristupačnosti
Veliki tekst
Invertiraj boju
Crno-bijelo
Razmak slova
Razmak redova
Veliki kursor
Resetiraj alate
Prigovori i reklamacije

Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača

Sukladno čl. 10. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača ( Narodne novine , br. 19/22 ) obavještavaju se potrošači da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu podnijeti u pisanom obliku:

  • putem pošte na adresu: USLUGA POREČ d.o.o. , Mlinska 1., Poreč.
  • na e-mail adresu: usluga@usluga.hr
  • ili na telefaks broj: 052/451-050

Trgovac je dužan u pisanom obliku, putem pošte ili elektroničke pošte odgovoriti na pisani prigovor potrošača u roku od 15 dana od zaprimanja istog.

Sukladno čl. 27. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača obavještavaju se potrošači da nakon primitka odgovora trgovca na pisani prigovor, odnosno po isteku roka za dostavu istog, mogu podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača društva Usluga Poreč d.o.o. osobno, u poslovnim prostorijama Društva ili u pisanom obliku:

  • putem pošte na adresu: USLUGA POREČ d.o.o. , Mlinska 1., Poreč.
  • na e-mail adresu: usluga@usluga.hr
  • ili na telefaks broj: 052/451-050

Povjerenstvo je dužno odgovoriti potrošaču na zaprimljenu reklamaciju putem pošte ili elektroničke pošte u roku od 30 dana od zaprimanja reklamacije.

Uprava Društva

    Arrow pointing up